De kracht van Twedding: Passie!

Door Vivian ter Huurne, weddingplanner twedding

De kracht van Twedding: Gepassioneerd, Authentiek en Gul


Als je bezig bent met de organisatie van zo’n groots evenement als Twedding, dan knijp je jezelf af en toe  wel eens om zeker te weten dat je niet droomt. Hoe kan het toch dat zoveel sponsoren (+/- 150) belangeloos meewerken? Wat is de kracht van de sociale media? Met andere woorden: wat is de kracht van twedding?

De gemene deler

Op 3 september hadden we een gezellige tweet-up georganiseerd voor alle sponsoren van twedding. De teller die avond stond op zo’n 50 sponsoren {jammer genoeg kon niet iedereen die avond}. De meesten ontmoette ik toen pas voor het eerst ‘in real life’. Gek om te zien dat er meteen een band onderling is en het lijkt alsof je iedereen ook al echt ‘kent’. Op die avond werd me echt duidelijk wat de gemene deler is van de sponsoren van Twedding. Gepassioneerd, authentiek en gul! Vol passie, met een twinkeling in hun ogen, vertelt één ieder over zijn of haar product of dienst. Oprecht en spontaan hebben ze JA gezegd tegen Twedding. Dat is echt heel bijzonder om te zien!

Samenwerking

Wat overduidelijk is, is dat de sponsoren stuk voor stuk een hoge ‘gun-factor’ hebben. Doordat ze zo oprecht, authentiek en niet bang zijn om te geven, komen ze hoger in de social media-ranking {zoals ik het nu even noem} te staan. Onderling gaan ze de meest bijzondere samenwerkingsverbanden aan en dat is echt ontroerend om te zien hoe graag één ieder elkaar helpt! Dat is echt de kracht van social media.

Uniek

Mensen vinden het leuk om aan zo’n uniek evenement als twedding te mogen deelnemen. En dat ze daarmee media-aandacht genereren is natuurlijk mooi meegenomen. Maar volgens mij is dat bij geen één de hoofdreden. Misschien in eerste instantie, maar niet in tweede instantie.

Conclusie: Hoe het komt dat Twedding zo’n groots succes wordt? Simpel, door gewoon onszelf te zijn: gepassioneerd, authentiek en gul!

Bedankt allemaal voor jullie oprechte en harde inzet om Twedding zo’n groot succes te maken!

‘One for all, all for one!’

Photocredits: Charlotte Meindersma & Frans Beekwilder & Gert Kracht

Dit artikel is ook verschenen op Socialned

Comments on this entry are closed.