Managers Gezocht!

Heel veel sponsoren werken vol enthousiasme mee. Vanuit de meest uiteenlopende hoeken krijgen Jannetta en René leuke, creatieve, mooie, lekkere, professionele producten en diensten aangeboden. Echter we zijn er nog niet en kunnen wel wat extra handen gebruiken bij dit unieke event.

We zoeken managers die een bepaald onderdeel willen oppakken van #twedding. Met andere woorden managers die alles omtrent dat onderwerp willen regelen én op de dag/avond zelf, 20-10-2010, in goede banen kunnen leiden.

  1. Stagemanager: Regelt al het benodigde licht, geluid en techniek voor het feest/concert ’s avonds. Neemt de line-up van de artiesten onder zijn/haar hoede. Tevens zal hij/zij ervoor zorgen dat alles qua licht, geluid, techniek en entertainment in goede banen wordt geleid. 
  2. Cateringmanager: regelt alle hapjes en drankjes voor de feestavond. Tevens zorgt hij/zij voor een gestroomlijnd verloop van de avond. Dit in samenwerking met de personeelsmanager waarmee het personeel wordt aangestuurd.
  3. Personeelsmanager: regelt al het personeel wat nodig is en zorgt ervoor dat alles juist op elkaar afgestemd en bezet is en loopt op de avond zelf. (Gastvrouwen/gastheren, glazenophalers, beveiligingsmedewerkers, barmedewerkers, parkeerwachten etc. etc.)
  4. Aankleding/decor(atie)manager: regelt alle aankleding en het decor van de feestavond en zorgt ervoor dat alles op tijd klaar staat voor het feest. Hierbij valt te denken aan meubilair, garderoberekken, podia, tenten en (visuele) exposure van de sponsoren. #twedding manager
  5. Live-streamingmanager: regelt de technische benodigdheden die nodig zijn om live twedding te kunnen uitzenden via het internet. Daarnaast zorgt hij/zij dat er genoeg bandbreedte en overige benodigdheden zijn (bv opladers)  voor alle gasten zodat zij kunnen twitteren. Op de dag zelf zal hij/zij ook assistent zijn van de regiemanager, Daan van Bergen, die het videogedeelte op zich neemt.

Een aantal belangrijke punten om te melden:

  • Je werkt in teamverband. Terugkoppeling, afstemming, advies en hulp bij Pim Ausems (eventmanager) en Vivian ter Huurne (weddingplanner).
  • Veel is al geregeld of er zijn al enkele lijnen uitgezet. Om dubbel werk te voorkomen zal er eerst gesprek plaats vinden met Pim, Vivian en Jannetta.
  • Van belang is dat alles teruggekoppeld wordt aan Pim en Vivian voordat zaken definitief worden vastgelegd. Zij zijn ‘hoofdverantwoordelijk’ voor de organisatie.

Interesse? Stuur een mail naar vivian@hetBruidsmeisje.nl en vertel ons kort waarom jij geschikt bent voor de functie 😉

Comments on this entry are closed.

  • Dag tweeps,

    De functie van cateringmanager is al vervuld. De eer gaat uit naar: @_L_a_u_r_a_ Zij had een week geleden al aangegeven mee te willen werken aan #twedding alleen had ze nog geen functie gekregen. Bij deze!

    Hartelijk dank iig voor alle enthousiaste reacties op de functie van cateringmanager!

    Vriendelijke groeten,
    Vivian

  • Dag lieve tweeps,

    de managers zijn sinds anderhalve week al helemaal rond .. oepsiedasie helemaal vergeten hier te vermelden :).

    Bij deze *tromgeroffel* de managers van #twedding:
    Stagemanager: @paarseolifant – Renée Daniëls
    Cateringmanager: @floriswouter – Floris Wouter van Es met assistentie van @_L_a_u_r_a_ & @teuntenhave
    Personeelsmanager: @susolo – Susan Rooijmans
    Aankleding/decor(atie)manager: @grasvormgeving – Nicolet Groen
    Livestream/internetmanager: @Bizzonweb – Hein Kuenen

    Tweets,
    Vivian